Kako poteka avtomatsko pošiljanje paketov

pošiljanje paketov

Ko govorimo o rešitvi skladiščenja, mislimo na podjetje, ki skladišči izdelke za daljše časovno obdobje in pošilja pakete svojim strankam, tukaj pa je spletna stran z več podrobnostmi. Skladišče je velik skladiščni center ali industrijski prostor, namenjen za shranjevanje zalog v razsutem stanju preden se zapakirajo. Videli boste opremo, kot so viličarji in zabojniki, z visoko naloženimi policami in založenimi z velikimi količinami izdelkov. Obstajajo ponudniki skladiščenja, ki so usmerjeni v veleprodajno in podjetja, ki primarno izvajajo veleprodajna naročila ali naročila v e-trgovini B2B v velikih količinah. Nekateri veliki trgovci na drobno bodo imeli lastna skladišča, v katerih bodo shranili odvečne zaloge, medtem ko bodo drugi najeli prostor v skladišču v povezavi z drugimi podjetji e-trgovine.

pošiljanje paketov

Center za izpolnitev naročil je del dobavne verige in služi kot vozlišče za vse logistične procese, potrebne za prenos izdelka od prodajalca do kupca. Ukvarja se s celotnim postopkom izpolnjevanja naročil, od komisioniranja in predelave do pakiranja in pošiljanja. Tretji ponudnik logistike (3PL) in uporablja center za izpolnjevanje naročil za sprejemanje, obdelavo in izpolnjevanje naročil strank za trgovce na drobno v e-trgovini, ki želijo racionalizirati svoje poslovanje. Center za izpolnjevanje naročil obstaja, da strankam pravočasno zagotovi spletna naročila in podjetjem za e-trgovino olajša upravljanje tega ključnega, a hkrati zahtevnega procesa.

Operacije središča za izpolnjevanje so sestavljene iz dela, ki pomaga prenesti spletna naročila na vaš prag – imenovano tudi postopek izpolnjevanja naročil. Inventar podjetja e-trgovine je strateško shranjen v centru za izpolnitev 3PL v pripravi na izpolnjevanje naročil strank. Ko kupec opravi nakup v trgovini z e-trgovino, se izbere inventar in škatle zapakirajo ter označijo za pošiljanje.

Centri za izpolnitev lahko obdelujejo tako naročila med podjetji (B2B) – običajno veliko količino izdelkov, ki se pošljejo velikemu trgovcu na drobno – kot tudi naročila med podjetji (B2C), ki se pošljejo neposredno na dom posameznega potrošnika. Ko prodajalec odda izpolnitev e-trgovine zunanjim izvajalcem, 3PL zaključi postopek izpolnitve v imenu lastnika trgovine. To vključuje vse, od upravljanja zalog do pogajanj o cenah s prevozniki. Zunanje izvajanje procesov izpolnjevanja naročil podjetju 3PL lahko olajša upravljanje zalog, izboljša storitve za stranke in prodajalcu prihrani veliko časa, da se osredotoči na bolj strateške naloge.